روستای چاه‌کور

مجله خبری آنلاین روستای چاه‌کور
روستای چاه‌کور

ایـنـجـــــــــا یـــک روســـتـــاســـــت ؛
اما دلی دارد به وسعت بزرگترین شهر این ســرزمین، با مــردمانی همــرنگ ایمـان و تلاش که فـرهنگ را در نهـاد خود بومی کرده اند؛ کوچه های ما با عطـر دل انگیز 5 کبوتر خونین بال دفاع مقـدس رنگ و بوی عاشـقی به خـود گـرفته است، اینجا چاه‌کور است و طلیعه حماسه و ایثار روزهای جنگ و دفاع، از جوانان دیروزش برای خود نام پر افتخــاری به ارمغـــان آورده است. اینجا روسـتای مـن است و برای بالندگی هــــزار عــرصه دارد، عـطر دل انگــیز بهارانش را نوازشگر مشام خسته هر رهگذر می بینم و تابندگی خورشیدش را مُهر تأیید کوشندگی مردمان مؤمن، تلاشـگر و مهـربانش. اینجا چاه‌کور؛ قلـب گـرم و تپنده ای از جـنـوب فــارس؛ ســــرای مـن اسـت ...

استان فارس، شهرستان لامرد، بخش علامرودشت، روستای چاه‌کور

امیدواریم که درعصر ارتباطات با استفاده مناسب از وسایل ارتباط جمعی و هم اندیشی همه ی مردم فهیم و متحد روستای چاه‌کور بتوانیم در جهت توسعه فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی گامی عملی برداریم.

http://bayanbox.ir/view/3652106442899597265/telegram-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/4761383935145554184/aparat-chahkowr-social.png http://bayanbox.ir/view/6927517643976874374/instagram-chahkowr-social.png

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندها

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

همایش پیاده روی

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ

از جمله اقدامات مؤثری که طرح آن در هفته سلامت بوسیله خانه بهداشت روستای چاه کور در سطح روستا پیاده شده است ؛ همایش پیاده روی عمومی ویِژه خواهران است که این برنامه موقتاً و بصورت آزمایشی هر شب رأس ساعت 21 در قالب گروه های 50 الی 60 نفره از روبروی ساختمان خانه بهداشت روستا شروع و بسته به مسیرهای انتخابی پس از یک ساعت و نیم به پایان می رسد.

  • علیرضا زارعی

گروه بندی مقدماتی رقابت های پهلوانی

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۲:۳۱ ب.ظ
- رقابت ها هر شب رأس ساعت 21 روبروی مجتمع فرهنگی برگزار می گردد.
- تأخیر ورزشکاران در زمان شروع رقابت ها به منزله انصراف از مسابقات تلقی می شود.
- حضور ورزشکاران با لباس ورزشی در محل برگزاری رقابت ها الزامی می باشد.
- از هر گروه 2 نفر به مرحله بعد صعود خواهند کرد .
  • علیرضا زارعی

نوروز در چاه کور

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴ ق.ظ

با فرا رسیدن ایام نوروز و هنگامه سال جدید شمسی؛ علاوه بر گرم شدن بازار دید و بازدید عید، استارت جشن های عروسی و مشتقات آن نیز زده می شود بطوری که روستای چاه کور طی هفته ای که گذشت بیش از شش جشن بزرگ و کوچک را تجربه کرده و هنوز هم روند رو به رشد این برنامه ها ادامه خواهد داشت. نیز متذکر می شویم که این روستا در ایام نوروز میزبان جمعیتی حدوداً 200 نفری از مهمانان نوروزی می باشد که عمدتاً از شهرهای شیراز، جهرم و قم برای بجا آوردن سنت حسنه صله ارحام به این روستا می آیند.

  • علیرضا زارعی

برد تیم اتحاد

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۲۹ ب.ظ

در ادامه مسابقات قهرمانی فوتبال نوروز 91 در بخش چاهورز؛ تیم اتحاد چاه کور توانست در سومین بازی خود در این دوره از رقابت ها ؛ تیم فوتبال روستای محمد قاسمی را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و با دومین پیروزی خود در این بازیها این تیم بومی را بدرقه نماید. امید است سیر پیروزی این تیم پر افتخار همچنان ادامه داشته باشد.

  • علیرضا زارعی